Compania F5 a lansat azi noapte un produs strategic pentru Grupul Realitatea-Catavencu: portalul de business MONEY.ro.

What’s new? Watch a video! 😉

Odata cu MONEY.ro am lansat si o platforma video – vorba unui amic, ne-am tras un Trilulilu de business;) – despre care puteti afla mai multe din filmul de mai jos.

Ei, nu e chiar Trilulilu, ca deocamdata nu avem si UCG (asta si din motive de copywriting), dar ne gandim sa implementam si asta, adica posibilitatea de a se uploada content si de catre vizitatori. Vi se pare o idee buna? Astept pareri…

A, sa nu uit: am lansat si serviciile Newsline  – unde vom grupa diverse servicii, atat pentru utilizatori, cat si pentru detinatori de site-uri puteti vedea un video explicativ mai jos.

 

In fine. Vor fi multe texte piaristice. Nu pretindem ca am reinventat apa calda.

Dar incercam insa sa ridicam putin stacheta (si) pe zona asta. Sper ca am reusit, macar partial. Sunt convins ca Wall-Street.ro, ZF.ro si celelalte site-uri de business pregatesc lucruri interesante, le asteptam cu interes. Si mai stim si ca mai sunt multe de facut, sunt sigur ca vom primi mesaje care vor semnala lucruri care merita imbunatite in MONEY.ro.

Un site nu e niciodata gata. Asa ca… we’re workin’ on it!

Ok. Pe scurt, iata mai jos cateva idei despre ce e nou in MONEY.ro si cum va suna campania de comunicare gandita alaturi de Propaganda:

–          Este primul portal de business multibrand din .ro, care va digitaliza si organiza cat mai clar si eficient tot continutul de business produs de grupul Realitatea-Catavencu, indiferent de sursa

–          Va ingloba mai multe site-uri, inclusiv cele mai importante ale grupului pe aceasta zona (The Money Channel, Business Standard, Money Express)

–          O data cu MONEY.ro lansam si o jucarie noua si interesanta, DESKTOP TV, despre care am mai povestit, si pe care v-am invitat sa o testati, aici.

–          MONEY.ro va avea si echipa proprie de jurnalisti digitali care vor monitoriza alte surse de incredere si vor produce content text si video original, 7 zile din 7, non-stop.

–          MONEY.ro va contine o multitudine de servicii noi – despre care puteti afla cate ceva in filmul de prezentare de mai sus – si va avea prima platforma video dedicata continutului de business MONEY Web TV (un adevarat MONEY Channel in versiune web).

Ok, si multe alte detalii dar, in esenta, nu reinventam apa calda, nu am adus pe pamant vreo tehnologie extraterestra. Doar lansam un portal de business. Cel mai bun din .ro, zicem noi 😉 Oricum, la inceputul saptamanii viitoare vor aparea toate materialele care vor explica cine e si ce vrea de la viata noul portal.

Apropo: campania de comunicare va avea doua faze. Una explicativa, a doua emotionala. Cea explicativa va fi de genul filmului de prezentare pe care, prin pile si relatii, l-am obtinut si vi l-am prezentat in premiera si exclusivitate, mai sus;)

In ceea ce priveste latura emotionala, mesajul pe care am construit alaturi de colegii de la Propaganda, este foarte haios: „Invidia e buna”.

Iar spoturile vor suna cam asa – mesajele vor fi gandite pe targeturi diverse, asta e cu dedicatie pentru astia ca mine 😉 :

Astept comentariile voastre, cu super-interes: atat despre ideea portalului MONEY.ro cat si despre mesajul campaniei de promovare.

(Ok, puteti sa nu mai cititi de aici incolo, devine usor patetic si cam plictisitor, esentialul e mai sus ;))

In alta ordine de idei, pentru mine, MONEY.ro vine ca o provocare profesionala, dupa ani in care am testat si lansat felurite produse media pentru oamenii de business. In (aproape) toate mediile posibile.

Am inceput, la MediaPRO, cu Business Magazin. Revista si site. Au urmat ajustari la Ziarul Financiar si relansarea ZF.ro.  Apoi, lansarea Target. La Realitatea-Catavencu au venit rapid proiectele Money Express si Business Standard. Apoi, o vreme, The Money Channel. Plus site-urile aferente.

Sunt proiecte in care am fost implicat, mai mult sau mai putin, in calitate de manager. Unele erau deja (Ziarul Financiar), altele au devenit, apoi, de succes. Altele (din fericire, o sigura exceptie pana acum, revista Target) nu mai exista.

In toate cazurile, a fost vorba despre norocul pe care l-am avut in lucrul cu echipele editoriale, de layout, marketing… Si de contextul pietei. Numitorul comun? Toate aceste proiecte si-au cautat locul pe o zona media cu un public extrem de pretentios si elevat: consumatorii de presa de business.

Dupa toate lansarile la care am participat pe acest segment de piata am realizat, dupa o perioada, care au fost greselile. Si sper, acum, ca le-am facut pe toate.

Norocul meu e ca nu sunt lasat mereu sa gresesc: am lucrat si lucrez cu oameni care ma contrazic adesea si care inteleg perfect ca nu e usor sa convingi un target atat de pretentios. Asadar, lansarea MONEY.ro este o provocare profesionala foarte importanta, pentru noi toti, cei din F5.

In acest produs veti gasi idei generate de o echipa tanara, in care cred, si care va transforma MONEY.ro intr-un succes. Si un exemplu de urmat.

Dar, dincolo de optimismul si declaratiile inevitabile la nasterea oricarui proiect nou… ramane de vazut daca vom reusi. Pentru ca nu va fi usor.

Anyway: nu putem porni la drum decat cu siguranta ca vrem si putem sa devenim No. 1.

Yes, we can! 😉 

MULTUMIRI SPECIALE pentru munca din ultimele 8 luni pe acest proiect:

Alex Cerchez, Cristina Cucuiu (F5) – pentru coordonarea generala

Gabriel Ilie, Andrei Dutulescu (F5) – pentru project management

Catalin Tenita, Emil Jinga, Ionut Buzoianu (TreeWorks) – pentru design si programare MONEY.ro

Claudiu Tanasescu (Share Dimension) – pentru aplicatia DESKTOP TV

Alex Stanciu, Mihai Badita (StarTech) – pentru versiunea mobil

Emi Gal  (Brainient) – pentru MONEY WEB TV

Richard Tufeanu, Valentin Stoicescu (Realitatea-Catavencu) – pentru bunul mers tehnic al MONEY.ro (sper sa nu apara probleme)

Propaganda, Irina Morosanu, Gabriela Bartic, Ioana Piscociu, Alin Romascan (F5) – pentru campania de lansare

Andreea Groenendijk, Cristi Gheorghe, Emilian Nedelcu (F5) si, mai ales, echipelor editoriale pe care le coordoneaza – pentru ce au facut si, mai ales, vor face dupa lansare, pentru succesul MONEY.ro

Intregii echipe F5 pentru ce a facut si ce va face sa urce MONEY.ro acolo unde trebuie;)