Saptamana trecuta, la conferinta F8, fondatorul  Mark Zuckerberg si echipa sa au anuntat o serie de noutati lansate de Facebook.

Printre acestea, si posibilitatea ca site-urile de content sa includa facilitati precum recomandarea dintr-un singur click a anumitor articole sau vizualizarea activitatii din reteaua ta de prieteni Facebook pe un anumit site.

CNN a inclus deja vineri, imediat dupa conferinta F8, in homepage, fereastra Friend’s Activity, o facilitate pe care o puteti gasi, de azi, si in REALITATEA.NET si, probabil, in curand pe majoritatea site-urilor de continut din lume – in pietele in care Facebook are o pozitie semnificativa.

Imediat dupa lansare, CNN - si REALITATEA.NET:) - au inclus deja butonul de "Friend's Activity"

Astfel, REALITATEA.NET continua ce anuntam aici, si anume sa fie Facebook Friendly, incluzand noile facilitati (atat butonul “recomanda”, cat si posibilitatea de a posta comentarii direct din contul de Facebook).

Motivul e foarte simplu: Facebook a devenit (sau tinde sa devina) la fel de important precum Google in succesul sau insuccesul unei afaceri de content online. Sau, cel putin, asta e parerea mea si a colegilor din F5, care nu m-au contrazis prea tare 🙂

Sunt curios ce alti publisheri online din Romania vor implementa aceste modificari (setarea e foarte simpa – explicatii la Piticu.ro -, un alt avantaj oferit de Facebook).

E atat de simpla incat, iata, mai jos dovada suprema: pana si eu (!) am putut adauga acestul articol butonul de “Like“, fara ajutorul programatorilor 🙂 Hai, curaj… daca aveti cont de Facebook testati butonul, sa vedeti ca merge 😉