La o luna si jumatate de la un anunt important pentru piata new media, si anume acela legat de stabilirea unor principii de lucru noi in campaniile de tip pay-per-click, F5 X-Media, regia de vanzari parte a F5, a realizat si lansat azi un sistem propriu de publicitate CPC.

exemplu de "banner" cu publicitate text, in sistem cpc

Realizat sub coordonarea directorului de dezvoltare F5, Marius Cristea, sistemul permite un management eficient al campaniilor, cu rezultate maxime pentru clientii F5 X-Media, pentru ca ofera in timp real vizualizarea si reglajul mesajelor, in functie de cele care “livreaza” cel mai bine.

Pentru publisherii care vor dori implementarea sistemului nostru (da, solutia tehnica este de vanzare), avantajul este legat de faptul ca afisarea mesajelor se face in functie de cel mai bun pret si cel mai bun mesaj, astfel incat monetizarea spatiilor sa se faca eficient.

Reclamele in sistem CPC, care cuprind titlu, text, adresa site si call-to-action plus (optional) imagine, asa cum am stabilit, se vor afisa pentru inceput in spatiile “clasice” de bannere, asta pentru a usura implementarea si in cazul in care se lucreaza in sistem regie – astfel siteurile din retea nefiind nevoite sa gandeasca spatii publicitare noi pentru campaniile de acest tip.

Sistemul TextAds al F5 X-Media este al doilea de tip performance lansat de regie, dupa cel de affiliate marketing, DirectSales, in care ruleaza deja mai multe campanii. TextAds este gandit sa livreze click-uri pentru clientii interesati, in timp ce DirectSales este conceput pentru a maximiza vanzarile directe de produse si servicii.

Mai multe opinii pe tema schimbarii sistemului de vanzare CPC gasiti pe Digital IQads, subiectul fiind discutat si la Internetics HotSpot.