Wall-Street.ro vine cu o prima confirmare oficiala a faptului ca informatia conform careia Adrian Sarbu isi uneste toate operatiunile media intr-o singura companie, sub brandul MEDIAFAX sunt corecte.

Materialul vine si cu o posibila informatie in plus, si anume ca “noul MediaPro” – brandul corporate sub care au fost reunite toate operatiunile fondatorului grupului Pro pana de curand –  s-ar putea numi Alerria. Brandul MediaPRO a fost vandut anul trecut, catre CME.

Domeniul alleria.ro nu este inca activ, dar a fost rezervat acum 3 luni de MediaSat – care este o companie detinuta tot de Adrian Sarbu.

Nu e inca foarte clar daca in Mediafax Group va intra sau nu si operatiunea de online, adica Apropo Media [redenumit curand astfel, in loc de MediaPRO Interactiv], sau doar PubliMedia si Mediafax, insa daca va intra – cel putin aparent, judecand si dupa datele din Monitorul Oficial – s-ar parea ca decizia a fost luata mai recent.

O posibila explicatie, in update, aici.

De asemenea, nu e clar daca Alerria e doar un nume pentru compania de management a grupului [ex-MediaPro Management] sau un viitor brand corporate.