Numirea lui Orlando Nicoara in fruntea Mediafax Group [care cuprinde agentia Mediafax, compania de publishing PubliMedia si cea de interactive Apropo Media] mi se pare o decizie inteleapta. Stirea, aici.

Simbolic vorbind,  e o recunoastere publica implicita a faptului ca viitorul e digital [Later UpDate: Iata, se pare, si o prima confirmare practica, la Comanescu]. Un semnal venit din partea unui grup media care, sub influenta lui Adrian Sarbu, a fost mereu trendsetter.

In acest moment, prin pasii importanti facuti de Apropo Media si IBU ProTV [structuri prietene, separate juridic si cu management diferit, dar aflate sub influenta directa a lui Sarbu] sunt, indiscutabil, cele mai avansate din piata, si asezate pe drumul corect. Ma refer aici la structuri de tip grup media, nu “online pure players”.

N-am timp sa scriu mai mult, acum. Dar imi propun sa revin asupra subiectului, cand voi avea putin ragaz, nu inainte de a-i ura Cosminei Noaghea bafta maxima in structurile CME, indiferent ce responsabilitati va avea acolo.