Structura de vanzari online, cross-media si neconventionate F5 X-Media, detinuta de F5 Realitatea-Catavencu, a semnat astazi un acord prin care va reprezenta in relatia cu clientii de publicitate Trilulilu.ro, lider in clasamentul SATI si in luna august.

trilulilu

Prin acest nou acord, F5 X-Media va putea oferi clientilor sai o expunere mult mai ampla a mesajelor publicitare si pe zona de entertainment (unde mai exista deja in portofoliu PrimaTV.ro, Mondenii.ro si nu numai).

Scuze pentru limba de lemn folosita pentru scrierea acestui post, dar asa mi-a iesit. Ati inteles mesajul:) In plus, le multumesc lui Alexis Bonte si Sergiu Biris pentru acord, sunt sigur ca va fi bine 😉

Pentru cei interesati de detalii, iata si komunikatul oficial:

 

Regia de vanzari F5 X-Media semneaza pentru administrarea Trilulilu.ro si creste cu 30% volumul total de unici si cu peste 100 de procente numarul de afisari lunare oferite clientilor sai

 

 F5 X-Media, regia de vanzari online a companiei F5, parte a grupului Realitatea-Catavencu, a semnat astazi un contract de reprezentare publicitara cu Trilulilu.ro, intregindu-si serviciile in cadrul categoriei “website-uri de divertisment” si insumand o audienta lunara la nivelul intregului portofoliu de peste 8,5 milioane de vizitatori unici si mai mult de 127,7 milioane de afisari, conform datelor aferente lunii august.

“Colaborarea cu Trilulilu.ro se traduce la nivelul avantajelor-client printr-o oferta de continut video mai bogata, un volum considerabil mai mare de utilizatori unici si numeroase posibilitati suplimentare  de advertizare, atat in zona de proiecte speciale, cat si pe parte de display”, a spus Irina Morosanu, business affairs manager sales&marketing F5.

Vizam o acoperire compacta a pietei de media, atat prin diversitatea formatelor publictare, cat si prin targetarea diferentiata a plajei de clienti si agentii interactive. F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, director general alias Crocodilu’ Sef al Trilulilu.

Incepand din aceasta saptamana, F5 X-Media include in portofoliul sau spatiile publicitare ale Trilulilu.ro, atat pe zona de display, cat si video, exceptie facand doar formatele publicitare aflate pe homepage.

Regia de vanzari online, cross-media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu reuseste, astfel, sa-si intareasca audienta la nivelul intregului portofoliu, dar si pozitia in piata pe segmentul “website-uri de divertisment”.

In cadrul acestei categorii F5 X-Media realizeaza lunar un volum de trafic de circa 4,4 milioane de vizitatori unici, respectiv aproape 88,5 milioane de afisari, conform datelor din august, numarand 14 produse – din care 4 dispun de posibilitati de advertizare video (Trilulilu.ro, Primatv.ro, Mondenii.ro, Cireasadepetort.ro).

Trilulilu.ro dispune, cumulat, de mai mult de 23.000 de ore de continut video publicat exclusiv pe site si o comunitate de peste 500.000 membri inregistrati, iar campaniile publicitare pot fi targetate pe categorii specifice din site, dupa criterii geografice si in functie de varsta sau sex.

F5 X-Media este regia de vanzari online, cross-media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu, parte din F5, compania de web a trustului.
 
Trilulilu.ro este primul site romanesc de sharing (partajare de fisiere) video, imagini si audio si promoveaza spiritul de gasca, prietenia si flexibilitatea, in opozitie cu atitudinea de corporatie specifica altor site-uri de profil.