Dupa o campanie [logic] neconventionala, derulata pe site-ul EXISTI.ro, pe terasa La Motoare, incepe astazi ADfel.

E un eveniment care, un pic subiectiv fiind, imi place mult pentru ca pune pe primul plan fantezia si gandirea neconventionala [sau out-of-the box, cum se zice la mine, la Deva 😉 ].

Festivalul dedicat publicitatii neconventionale este organizat, in colaborare cu 24FUN, de colegii mei de la IQads [care, in frunte cu Marius Cristea, managing partner, au muncit pe branci pentru ca totul sa iasa bine].

Iata programul intamplarilor altfel, de la ADfel:

Luni: Seara de stand-up cu Teo, în Lăptărie, de la 21:00, oferită de Bergenbier

Marţi: O proiecţie de ilustraţii de benzi desenate “Imposibilul devine posibil”, oferită de Coca-Cola Zero

Miercuri: Ziua Culturală ADfel

Joi: Proiecţie Top 10 Grand Spoof şi anunţarea câştigătorului (de la 21:00)

Vineri: O sesiune de karaoke puţin mai ADfel, pusă la cale de Philips (de la 20:00)

Stand-up comedy cu trupa Aristocraţii, oferit de BCR (de la 21:00)

Proiecţie Top 10 Concurs de scurtmetraje cu final impus: “Da’ cu cine face (fac) ăsta (ăştia) banking?” şi anunţarea câştigătorului (de la 22:00)

Sâmbătă: Senzaţii tari româneşti, oferite de ROM (de la 21:00)

Duminică: Experienţa cinematografică Philips 21:9 (de la 21:00)

Mai multe detalii, pe www.ADfel.ro sau aici

UpDate: Iata si suplimentul special editat cu aceasta ocazie, impreuna cu 24FUN – un proiect cross-media online-print, cum mi-as dori cat mai multe 🙂